Tjena en polare köpte wow GC! och spelade en dag sen slutade han.. någon som vill lira med mig på hans account? =P 2 månaders playtime kvar. Lock @ lvl 73 bla..
PM! Ses.
EDIT : Han levlade inte till 73 på en dag utan han köpte ett GC. Jag söker då en snubbe som kan lira på hans account för jag själv ha någon att lira med. Ni får SQ och SA om det blir seriöst gibb osv :) Alltså _UTLOVAR_ inte accountet till första bästa..
Jag hoppas verkligen att united statsar fullt ut på honom, han har gjort många fina och viktiga räddningar redan.
Men hoppas ju självklart på vinst borta mot Basel om 2 veckor så vi tar oss vidare ifrån gruppen!
Skrivet med min Android-mobil
Schesny kommer garanterat, utan tvekan att bli top 5 inom 1-2 år och överlägset best om några år. Så fantastisk målvakt
2. Neuer
Totalt överlägsna just nu. Valdés överlägset den mest stabila målvakten de senaste 3 åren. Ni som inte håller med är antingen maränger eller okunniga.
Jag som united supporter skulle ranka Cassilas högre än Valdes!
Skrivet med min iPhone
Och man lär ju sig av sina misstag, så nej dom gjorde det rätt i att köpa han. Bättre de än friddel som bara kommer hålla i ett år
Skrivet med min Android-mobil
bara för att du är barca fanboj betyder det inte att er målvakt är bäst.
Det var väl ingen som var nöjd över Ronaldo och Nani heller första halvåret och se var dom är idag.
Jag personligen hade velat se Neuer i Manchester United men det är bara att gilla läget.
Nä, lägg ner med att avfärda honom. Han är en galet bra linjemålvakt som kommer växa med uppgiften ju längre tiden går.
Tänker inte ha en diskussion med dig. Min åsikt är att De Gea är bättre men givetvis är Szczesny också väldigt duktig.
Ta vilken match som helst, tottenham för nån vecka sen. Det var fruktansvärt längesen jag såg en fotbollsmålvakt hålla sitt lag med i matchen som schesny gjorde, fantastiska frilägeräddningar mot adebayor, sjuka reflexparader. Sen gjorde en en tabbe, men den matchen hade kunnat sluta med 3-4 extra insläppta om de inte vore för schesny. Han är redan världsklass och kommer definitivt att bli nr 1
Valdés:
08 / 09 släppte han in 0.89 mål per match
09/10 släppte han in 0.63 mål per match
10 / 11 släppte han in 0.50 mål per match
Han har vunnit Zamora trophyn (Bästa spanska målvakt) 4 gånger under de senaste 6 åren. Är inte det stabilt eller vad?
Nä, men lite samma sak med Valdes och de Gea. Valdes var ju faktiskt snudd på katastrof i begynnelsen men se vad lite förtroende kan göra.
Två riktigt stora talanger i målet med olika stilar där Schezny påminner om Schmeichel.
kktnx
Kan du sluta skriva "kktnx", blir fan arg! Det är okey okey, thanks!
#38 Varför blir du arg för det? Hans namn är obegripligt och därför stavar man fel. Jag försöker inte ens.
Självklart har försvaret en stor del, sen vet jag inte hur många matcher VDS missade per säsong. Kan inte tro att det är mer än 3-5 dock.
Sen vad har Barcelona och Valdes med Liverpool och Reina att göra? again Troll logic.
Jag skulle t.om påstå att Serie A har bättre målvakter än PL.
2. Casillas
3. Szczesny
#49 Eh, han gick ut för att hämta plånboken. Försökte förklara det, men kunde inte engelska. Det hela löste sig när en vakt kunde spanska.
De Gea
Rafael - Jones - Smalling - Fabio
GGMU
Ja jag är också medveten om Bayer Leverkusens vinst mot Chelsea igår, men Chelsea är ju rent sämst nu. Plus att det var ju inte någon övertygande vinst heller. Då skulle jag nog säga att just nu är Spanska lagen på topp (fast inte ligan överlag)
Serie A har bättre målvakter går också att diskutera
Det är lugnt, jag förstår att du är en random svensson som fått ärva den där typiska svenska traditionen att älska engelsk fotboll (även om den är sämst xD), men bara för det, är inte PL den bästa ligan. sry.