Tjena alla monsterdiggare!
WoWs senaste expansion Shadowlands är på intåg, har vi några här på FB som har tänkt testa/lira det?
Om ni ska det, vad har ni tänkt lira för klass samt covenant, även faction och server kan ju va skoj att få veta?!
Må väl!
Inte för skryta, men klarade ju av veckans challenge för campaign solo. (flex)
Edit: På samma gång!
MEN, ska man bara spela kampanjen bör man inte slänga ut sina pengar. Jag spelade igenom det på strax över 5 timmar på heroic.
Gillar man MP så lätt värt!
Är MP mest likt 2an eller 3an?
Skrivet med min Android-mobil
#8, Jag minns faktiskt inte hur kort kampanjen var i 3an, det var typ 5 år sedan jag spelade. Men 8 uppdrag, 40 minuter stycket typ, sen tillkommer cutscenes.
Men hög kvalitet på grejerna iallafall. Det är väl det minsta man kan begära med en så kort kampanj :)
#9, Han skrev ju nyss att han inte spelat Halo sedan 3an kom, hur ska han då veta hur Reach är ?
Kika in i tråden när du är tillbaka!
Alla har sprint + en till specialgrej så det har blivit ännu mer knappar att trycka på, enligt mig lite för många knappar när jag använder inställningen "Bumper Jumper". Svårt att styra medan man håller i knappen "X".
Jag tycker orginal MP är rolig och ja kan knappt tänka mig hur grymt MLG-mode blir nu, så vill ni spela multiplayer så tycker ja verkligen det är värt pengarna.
Tycker det är lite halvdana spawns på banorna, speciellt när man kör Sniper. Vissa spawns är liksom öppna mitt emot varandra
Skrivet med min Android-mobil