Tjena, vilken titel är lättast/går fortast att få i WoW?
Just nu har jag ingen titel alls då jag inte brytt mig om det men har absolut inget att göra nu och kan inte sova så kan lika bra försöka styra en titel till min Shaman.
Några tips? (Skriv gärna hur man får just den titeln)
Skrivet med min Android-mobil
Skulle säga att du borde byta till West och levla 30 där. Folk är bättre och du lär dig spelet mycket bättre.
Du kommer troligtvis komma med idioter och flamer iallafall, men dom är svenskar, så säg till på skarpen.
Kolla även streams! gogogo
Fast då jag hittills spelat där så finns det bara idioter..
Är det pga av min level jag hamnar med idioter!?
Jag och en god vän till mig, diamond & plat tiers söker nu 3 spelare att lira ihop oss med för att sedan potentiellt bli ett satsande lag. Vi är Mid & Top. Jag är svensk och vännen internationell.
Riktlinjer:
EU West
Platinum & Beyond
18+
Engelska
Att vara 18 är ett krav då ni ska redan nu förstå att det inte går att bli "pro" efter två spelade matcher. Inge tjat och suckande. Håll ett topphumör och förstå grunden i spelet. Ni får gärna ha lite talang :) . Vi tänker långsiktigt, att spela ihop oss lär ta ett antal månader, men med rätt struktur och organisering når vi dit. Vi bygger först och främst på vår vänskap, för att sedan fokusera på vem vi är som spelare och hur vi kan kombinera vårt spelande till något bättre tillsammans.
Passar detta in på dig? Skicka ett meddelande med allt du tror vi behöver veta om dig.
Cheers!