Tjo, jag måste skriva ett mail till blizzard men har ingen aning om vad deras "accountmanagementEU@blizzard. com" är, om det inte är så tur att jag stavade rätt där? ^^
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
nej det är inte särskilt vanligt, inte så kul heller för den delen. IO är för närvarande bättre än playz, men tidigare så gick jag ofta till playz istället pga stämningen och personalen. Dock, så har det blivit så pass risigt nu, och det skulle inte förvåna mig om dom inväntar konkurs, med tanke på hur många trasiga datorer, musar, headsets osv de har.
#1 Har det med deras utrustning, IO är fullt med massvis av p12or vilket förstör stämningen som finns hos t.ex playz. Som tur är ska IO uppdatera deras risiga(men mycket bättre än playz) datorer inom kort. Gief +18 hall på IO hah!
okok, så jag får ta och testa IO igen då :). Men asså eftersom jag inte känner någon som vill lira 1.6, så är det någon som är i samma situation som mig eller om man får dra med någon/några här som vill nattgibba så är det bara att säga till så är jag på:P.
#3 dra och gibba med några inet-polare, antar att du som alla andra mixar en del, eller lirar 2on2 med någon du känner via CS, dra och gibba med dom, så har du någon att lira med. Åker du ensam så ser jag ingen anledning till att inte lira hemifrån.
#4 problemet där är ju att ingen som jag kör via internet bor i sthlm :P, och sen är det roligare att köra om man sitter bredvid varann irl istället över internet tycker jag :P.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.