Tjenare, tänkte börja med wow igen efter ett lååångt uppehåll och undrar hur man ska köpa spelen, när jag spelade så skulle man köpa typ 4 spel osv nu finns det bara en battlechest vad jag ser, så vad behövs för att spela wow? Är det battlechest och ett gamecard eller hur är det?
Tack på förhand
snälla ta vara på ditt sommarlov och gör roliga saker
Skrivet med min Android-mobil
Och till din fråga, så tror jag du måste ha battlechest och MOP för att kunna spela.
Skrivet med min iPhone
Deletade alla gubbar osv, var helt jävla förbannad på blizzard och spelet i sig. Allt i spelet är så jävla efterblivet nu också, questerna i pandaria framstår som så jävla barnvänligt, som om det vore en tecknad disneyfilm.
När blizzards märkte att deras äldre spelare slutade på grund av att spelet blev skit så vände dom sig istället till ungarna.
Gör dig själv en tjänst och skit i att börja, när du slutar inom fyra månader så kommer du ångra all tid du lagt ner på att levla en gubbe från scratch, är det ens värt besväret? att levla hela vägen från level ett, igenom azeroth, outlands, northrend och sen tillbaka till azeroth? Vet inte hur mycket du har spelat men jag har fan kört igenom dom där zonerna flera gånger och man blir fan ledsen när man tänker på hur äckligt jävla skitigt spelet har blivit.
JÄVLAR vad mycket text det blev men ville bara försöka banka in skiten i din skalle, det är inte värt att börja med det. Wows glansdagar är över sedan länge, det är ingenting att hålla på med. Om du sitter och snackar datorspel med några randoms så säger du att du lirar wow kommer du få kommentarer som "spelar folk wow fortfarande?" osv.
Vänta på Wildstar eller börja med Rift (som nu är free to play), the old republic eller whatever, allt annat än wow.
Jag vill att du läser igenom denna bibel jag skrev här ovanför och funderar riktigt länge och noga på om du tycker att det är värt att ödsla tid på ett jävla skitspel, göra exakt samma skit som du gjort förr. Du har bara ett liv, ska du spendera tid på ett spel så ska det fan i mig inte vara wow iallafall, hade det varit 2005-2010 så hade jag fattat men nu... näe fan det finns inte på världskartan alltså.
TACK FÖR MIG :DDDDD