hej.
Nu har jag testa alla möjliga settings, 2 olika crtskärmar, 2 olika grafikkort ( 7800gtx & 6600gt ) och formaterat datorn flera ggr, tagit bort virusprogram & brandvägg, testat en kärna av, osvosvosv..
Endå blir mitt cs fett segt på internet. ( JA, jag har alla settings rätt ) Skotten blir sega som fan, alltså blir sprayen skitseg och skitsvår att hantera. Bursten blir skitknas då jag måste vänta mycket längre för att rekylen ska lägga sig, och allt är lite allmänt segt. På en newgame-server är det helt annorlunda; där flyter det till 100% och bursten & sprayen är PERFEKT.
När vi snackar om mitt internet, så enligt ' bredbandskollen.net ' tar jag emot 16mbit, och skickar 1.2mbit och pingar mellan 8-20 på bra servrar. ( inte upp och ner, utan stabilt ). Så då undrar jag;
Är mitt internet tillräckligt för att lira cs bra på internet eller får man räkna med lite segare cs på nätlir när man har en sådan här uppkoppling? Kan tillägga att jag är själv på vårt internet här hemma, och har inga nerladdningsprogramm installerade på datorn så dem själ inget av linan.. Har även runt 29-32 processer igång, och min dualcore prolle är står på 45 grader och 57 grader. har även mer än 3/4 av minnet på alla hdd och ramet tillgänligt: Och ja, har städat datorn grundligt.
Tack för hjälp!
Den du har?
http://www.fragbite.com/?threa dID=267741 Gå igenom noga!
#14 Inte mig du ska skriva till :) Jag har ju som sagt, 250-300 fps.
är jag för trött eller är det meningen att man inte ska fatta det där?
Har kommit upp i typ 290 fps och det va på absolut maxinställningar, dock så har jag bara 17" skärm så kör med rätt låg upplösning, 1200x1025 elr va det e.