Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kids 10-13år sökes till cs2 lag, eSport pappa/mamma

Postat av EYEtriforce den 30 Januari 2025, 08:49
2 kommentarer · 0 träffar
Tjena på er!
Alex heter jag och är en gammal eSport räv som bland annat drev organisationen EYEBALLERS under Quake 3 och cs 1.6 eran, har även varit spelare i legendariska Nihilum som WoW spelare osv, MEN denna post handlar inte om att förstora min epeen, den handlar om min son som idag är 10år gammal och satsar hårt på CS2. 99% av alla hans kompisar spelar inte helt oväntat Fortnite, han ber mig ofta "pappa kan inte du styra upp ett cs lag" han vill så gärna nöta 5mot5 med jämn åriga lite uppstyrt med coach och roller ect. Så jag tänkte helt enkelt kolla om det fanns andra eSport pappor eller mammor här som har något barn som hade tyckt det var roligt att köra lite uppstyrd cs2 någon kväll i veckan med en erfaren coach (bor ni i Småland så finns möjlighet att köra träningar på plats i Jönköping) Hör av er till mig på a.hausmanis@gmail.com om det finns intresse så kan jag berätta mer.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar