Tjenare, har tråkigt på wow atm och vet inte riktigt vad jag ska göra. Orkar inte lvla en alt och vill inte lira pve. Är redan capad i CP och hittar ingen RBG.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#1 jo märkte det körde lite tdm sen testa jag domination första och sista gången jag gjorde det under betan mötte en med aimbot direkt så hoppas det bannar så många fusk som fanns till betan så det med fusk under betan får vacban då det startar spelet :)
#3 jo Liksom det är chill spel ser framemot zombies hoppas det levrerar så man kan lira med nå kompisar och bara chilla så länge dom håller borta fuskarna fast det är svår så ska nog detta spel leva ett litet tag =D
#4 Jo men när väl fusken kommer till konsol så försvinner det aldrig vilket är tråkigt men kan nästan räkna på en hand hur många fuskare jag mött på konsol och skulle behöva flera a4 papper för att kunna få fram hur många fuskare man mött på datorn vilket är sjukt tråkigt :/
CoD är bäst på konsol. Alla spel egentligen med tanke på att man aldrig möter fuskare och delvis för att utvecklare lägger mer tid på att optimera spelen till konsol.
Det nya Assassin's creed origins till exempel ryktas vara bättre på Xbox One X än på PC och jag tror säkert konsolen kommer piska PC i många fall pga detta. Det är faktiskt onödigt att spendera över 10k på en dator när utvecklarna inte utnyttjar specifikationerna till fullo.
#9 Jag har spelat CoD aktivt i 6 år på Xbox och jag har aldrig träffat på någon fuskare. Det är kanske 9 personer i hela världen som är så funtade som går och köper en modad kontroll medans finniga CS-ungar kan sitta ner på sin röv och ladda ner vad dem än vill.
Alla andra multiplayer spel så som GTA, RPG och allt annat bortsett från FPS så existerar inte fusk. Nej... en glitch räknas inte som fusk.
#10 Jag håller med dig om att det är mindre fuskare på konsol. Men som #9 påstår, det finns endå en del fuskare. Bara testa spela bo2 nu. Varannan lobby är ju xp lobby där leader bara gör hs och typ flyger runt haha.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men för en casual spelare så känns det som ett bra spel.
Jag det är väldigt svårt, därför COD communityn är mycket större på konsol.
Det nya Assassin's creed origins till exempel ryktas vara bättre på Xbox One X än på PC och jag tror säkert konsolen kommer piska PC i många fall pga detta. Det är faktiskt onödigt att spendera över 10k på en dator när utvecklarna inte utnyttjar specifikationerna till fullo.
Alla andra multiplayer spel så som GTA, RPG och allt annat bortsett från FPS så existerar inte fusk. Nej... en glitch räknas inte som fusk.