I senaste Firefox är AD-BLOCK inte längre kompatibelt och samtidigt står det att tillägget är 'discontinued', alltså det kommer inte att fortsätta utvecklas eller göras kompatibelt med senaste FF.
Finns det någon duglig ersättare? Det verkar ju som om de arga sponsorerna runt om fått ihop tillräckligt med namn underskrifter eller något i den stilen... Vad tycker ni själva? Antar att det är ett bra beslut men samtidigt så vare oerhört skönt o slippa reklam, t ex adsen på Twitch kanaler om man inte hade subscribat :/
Note from Mozilla: This add-on has been discontinued.
Ej tillgänglig för Firefox 20.0
Rätta mig om jag har fel
Kör inte FF ändå.
Apologizes for eventuella hjärtattacker men läste Discontinued och fick panik
Hade visst det och mitt abblocker har aldrig krånglat.
Det sämsta dom gjort någonsin i princip. Därför bytte jag till Chrome och har inte krashat en enda gång på ett halvår hur mycket man än har uppe vilket är härligt :)
Å andra sidan är chromes adblock inte lika bra........
Har provat på i princip alla datorer jag kunnat hitta och till och med IE har bättre startup vilket stör mig grovt. Sedan slukar eldräven tyvärr så mycket minne så det är löjligt
Chrome är snabbt stabilt och startar på några millisekunder och även om jag alltid hatat det har jag använt det nu i ett par månader sedan v25
Och tolka mig inte fel, älskar FF men kan inte se youtube med FF så fick bli chrome, har lärt mig använda det just as good som man säger
Varför kan du inte se på klipp med firefox?