tjenare nu ere så att jag börjat med kz/lj igen så installa amx o la in lite sköna jumpstats plugins men det som är cepe är att när jag ska starta min egen server via "new game" så stängs cs ner kmr inte upp nåt fel meddelande lr nånting vat tu du?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hej igen och tack för din snabba respons återigen!
Beror på om du har installerat amxmod X eller amx mod. Med det nyare amxmod X så installeras allt automatiskt annars får man fixa lite själv. Men du kan kolla så liblisten står rätt till!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
För att åtgärda problemet så bör du köra amx mod på en dedikerad server, ladda ner moddet dedicated server och installera sedan om amx modet där.
Det lär fungera men det är lite tricks men det går.
och anledningen vrf jag kör listen server är att de e mkt skönare än dedicated
Kan vara så att du har fel på din liblist sök på google hur den ska användas till amx mod så får du svar direkt!
aah såg nu men att allts skall ju vara rättinställt från början ju
Beror på om du har installerat amxmod X eller amx mod. Med det nyare amxmod X så installeras allt automatiskt annars får man fixa lite själv. Men du kan kolla så liblisten står rätt till!
hade tydligen 1.81 vilket är nyaste fattar inte vad som e felet
Får man fråga vad det står när felmeddelandet kommer upp?
Kanske bör frågat det från början, får be om ursäkt för mitt misstag!
Det ber jag om ursäkt för, missade det helt i texten!
Här ska du få en guide i varje fall!
http://www.fz.se/forum/counter -strike/guide-amx-mod-x-pa-din -listen-server-21624
det funkade ju då inte