Tjenare fragbite, sitter och kollar på kungar av counter-strike. Men jag hittar inte del 3. Streamen på fragbite fungerar inte och del 3 finns inte youtube. Har googlat men hittar inget. Ingen som seedar på TPB heller :(
Någon som har länk till en torrent eller stream?
Tack på förhand
HACKFRITT 2014!
Har alltid haft lite svårt för dessa "lär dig hacka-sidor" då jag själv inte tycker att de ger så mycket.
Lärande ifrån grunden är i min mening mycket bättre än att man bara ska hoppa in på något som man inte har en blekaste om, men det är väl roligt att ni kanske får upp ögonen för småkillar/tjejer här på fragbite att man kan göra sånt här efter lite om och men.
lärde mig hur på
hackertyper.com
Kodsnuttarna ser jag inte heller någon mening med
Vad tjänar dessa till?
Hoppas jag kan sluta hacka snart.. riktigt jobbigt :(
Offtopic; Finns det någon "sluta-hacka" linje man kan ringa.. Känns rasistiskt om det inte finns, det finns ju för rökare
nu kör vi grappar!
"Och RCE är utdött"
Helt förunderligt hur du lyckas lägga såna kommentarer hela tiden. Är programmering också* utdött?
det är inte lika intressant längre att cracka filer för att man vet hur packarna tänker, katt och råtta lek som gått överstyr.
Du kan inte jämföra programmering som är en generalitet med något man gör inom programmeringsvärlden. Jag skulle inte ens kategorisera cracking som något som gynnar programmeringsvärlden överhuvudtaget, det före första sabbar för företag som levererar mjukvara som programmerarna gör, inte några inbitna tattare som sitter hemma i sin hobbykällare.
Ja, jag har något emot folk som sitter och crackar applikationer för att det är sådana som mig som åker på störst hit senare. Har utvecklat tillsammans med en tysk nätkompis ett program som sysslar med optimering av os'et och som korrigererar det.
Där har du förklaringen till varför RCE och crackmes inte är lika populära ämnen på sådana forum längre