×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Världen

"Snälla fixa detta" — CS2-spelare vädjar om ändring till Valve

2
Problemet kan lösas enkelt, men frågan är om Valve vill göra något åt saken.
Spelare som köper player agent-skins kan få en orättvis fördel gentemot spelare som inte köpt dem. Det menar många CS-spelare i en tråd på Reddit där användaren Pokharelinishan visat upp hur stor skillnad det kan vara i synbarhet mellan olika player agent-modeller.

Skillnaden i synbarhet för de olika modellerna är stor. Bildkälla: Pokharelinishan/Reddit
Skillnaden i synbarhet för de olika modellerna är stor. Bildkälla: Pokharelinishan/Reddit

I tråden "Headshot angles are so goddamn frustrating with some agent skins" vädjar Pokharelinishan till Valve att göra ändringar inför releasen av CS2 så att alla modeller syns lika mycket, något som i princip alla som kommenterat i tråden håller med om.

"CS är ett spel där millisekunder spelar roll och där headshots är en stor del av spelet, men det finns skins du kan köpa som påverkar hur snabbt en motståndare ser dig", skriver Pokharelinishan i tråden.

I trådens mest uppröstade svar skriver användaren raar__ att en enkel lösning på problemet hade varit att låta spelare själva välja om man vill spela med player agent-skins påslaget eller inte. Även om det i teorin är en enkel lösning är det få användare som tror att Valve kommer att implementera den, då det skulle göra spelare mindre benägna att spendera pengar på skins.

I CS-tävlingar är player agent-skins i regel inte tillåtna att använda.

Artikelbild: Pressbild/Counter-Strike
Videokälla: Valve

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..