Hej,
I gårdagens qpad-cup anornad av FaxZup så vann laget madone (reme, Ruzz, chaoos, kHRYSTAL och cem) i finalen över MJAOMODE (bsl, Delpan, wallen, slaj och molander). Problemet var dock att vi spelade med tre oreggade spelare och de med. Dock trodde vi inte detta spelade någon roll då chaoos, med ett då fullreggat lag, gjorde konflikt mot just MJAOMODE efter WB-finalen för att de hade en oreggad spelare och förlorade den. Det jag inte hajar är hur vi då kan förlora en konflikt efter finalen som rör exakt samma sak. Admins motivering var att vi hade begått ett grovare regelbrott eftersom vi hade två fler oreggade spelare än MJAOMODE. Vi vet dock att det inte är sanningen eftersom barn-adminsen uppenbarligen favoriserar fuskar-Delpan. Jag skiter fullständigt i qpaden vi borde vunnit, utan det är mer en principsak att adminsen ändrar regler beroende på vilka som spelare i respektive lag.
Några väl valda ord till dig Delpan: Kommer du på något kval eller liknande här i Stockholm så kan du räkna med att jag kommer för att inkassera din skuld till deffe samt ger dig något att tugga på. Ses.
Dock är dom världens bästa hårdrocksband!
men inget jag har på iPoden direkt, kan naturligtvis alla de gamla godingarna. Edward th Great är en bra skiva som får med alla iron maiden bästa =)
Aber. Har sett dom, bra konsert men gör nog inte om det ;)