Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dedicated

Postat av KUNG1 den 20 Mars 2006, 18:50
10 kommentarer · 150 träffar
Hej alla glada (:

Jag har sökt i forumet men inte hittat det jag söker. Nu ska jag förklara väldigt noga vad mitt problem är.

Jag ska ha en egen CS-server så man kan lira lite med polarna på kvällarna och så. Jag startar min dedicated server och skriver in allt. Port 27015 öppnat i routern och den porten skriver jag också in när jag startar dedicated. Jag connectar till min egen server med ip:t på www.mittip.se , det funkade första gången asså om mitt ip är xxx.xx.xxx.x:27015 . Så man får med porten på slutet. När när jag startade om servern och tog mitt nya ip från www.mittip.se så kan varken jag eller mina kompisar hitta den. Innan så kunde mina kompisar visserligen inte heller hitta den så.
Nu behöver jag hjälp, hur ska jag göra för att connecta till min server och sedan göra så mina kompisar kommer in på den.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar