Tjena :D Det är såhär att jag behöver lite filmtips. Filmen/filmerna kan handla om vad som helst. Jag har bara ett krav och det är att de ska vara riktigt djupa så man får tänka efter riktigt mycket.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Har suttit utan motivation i flera år och kaggen blir bara större och större känns det som, säger hela tiden till mig själv att jag ska sluta dricka en sån äcklig j*vla massa dricka, men självklart sitter jag med burken i handen nästa dag. Sket typ på mig när jag såg #5 och jämförde #0 med min mage.
Vill göra ungefär samma sak som #0, är absolut inte fet eller så men vill gärna att magrutorna ska synas...vet att de finns där men vill få fram dem, vad är bästa sätt för att få fram dem?
Vad för träning dvs?:(
Jag skulle säga att styrketräning är av större vikt än ev. konditionsträning om du skall deffa. Om du dessutom bulkat upp 10kg vill du väl behålla så mycket som möjligt av muskelmassan du förhoppningsvis skaffat dig.
Ligg på energiunderskott, styrketräna tungt, konditionsträna ev. de dagar du inte styrketränar. Högt proteinintag.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ät rätt och spring, ut med dig nu!
förvänta dig inte å bli av med den denna sommarn iaf, tipsen jag kan ge dig är att träna hårt och håll koll på ditt kaloriintag
#5 Kan bli riktigt tufft. jag vet
#0 Tagga ner på kalorierna, träna och lev livet utan massa snabbmat.
Han var inte 'fet' någonstans, jävla tratt. Vad är du för en zyzzfanboi som exemplifierar dig själv som "ripped to shreds" på internet.. Oskön.
#0 Klart du lyckas framhäva ditt sexpack fram till sommaren utan problem. Håll dig borta från biran bara :)
Har du "Bulkat" upp dig?
Herregud, du är fortfarande smal.
Ät och träna mer enligt min åsikt, och deffa inte nu.
#10 Du skulle sett hur jag såg ut förut..
Det. Var. vidrigt.
Okej.
Well, ifall du vill deffa ner dig bör du läsa guiden
http://www.kolozzeum.com/koloz zeum/showthread.php?t=26881
Börja räkna dina kalorier.
Uppskattar 2-3kg till magrutor, 4-5 ca.
5-7kg till "rippad look"
Ligg 500kcal minus, mycket protein.
Skynda långsamt, så blir det bättre resultat! :)
GL!
Skrivet med min iPhone
pffffft
äckliga hunge
#27 jag vart icke seriös
#27 Det är nog väldigt vanligt det där! :)
Skynda långsamt menar jag med, att deffa inte för fort.
Deffa långsamt, men endå seriöst. Så får du ett så jäkla mycket bättre resultat! :-)
När det gäller kosten äter jag en smoothie innehållande 3 ägg, frysta jordgubbar och lite mjölk. Och inga kolhydrater över huvud taget!
Lycka till! :)
Skrivet med min iPhone
Vad för träning dvs?:(
Skrivet med min Android-mobil
Ligg på energiunderskott, styrketräna tungt, konditionsträna ev. de dagar du inte styrketränar. Högt proteinintag.