×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumma Världar

Postat av introzen den 23 Juni 2019, 15:52
1 kommentarer · 807 träffar
Tjena,

Söker en gammal hobbyfilm vid namn Dumma Världar. Gjord av några grabbar från jag vet inte vart. Tror karaktärerna hette Tor, Ola, Erik (ricky-rik). Ola var allmänt efterbliven, Tor vad supercool och brydde sig inte om nåt. Tror hela avsnittet gick ut på att de fick slut på smör och Ola och Tor skulle ut o köpa, men blir rånade av pant-rånaren som ska råna dem med en banan.

Oklar beskrivning, hoppas någon känner igen det och kan slänga upp den nånstans för nedladdning. Jag hade den men hårddisken dog. Filmen är gjord innan 2005, ingen HD-kvalitet att prata om. "Produktionsbolaget" hette NecroMedia.

Tack på förhand!

EDIT: Tar med några citat jag kommer ihåg i huvudet ifall det skulle hjälpa någon att få tillbaka minnet.

"H.. Har ni ingen pant asså?" - Rånaren
"Skaru råna oss me' en banan elle?" - Tor
"Lätta.. ..inget amerikanskt billigt skräp. Vi har faktiskt fetta!" - Erik
"Daaaaaa jag ä trööööööög" - Ola
"Troru jag bryr mig elle" - Tor
"Måste du blåsa på dina DVD-skivor? Vi använder faktiskt en automatisk blåsmaskin" - Erik

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..