Hejsan fragbite!
Kan väl börja förklara hur allt började.
Vi hade just börjat ettan på gymnasiet och vi kom in på samma linje, blev sjukt glad eftersom han har varit min närmsta kompis sen 5 år tillbaka.
Polarn började dock förändras allt mer och mer, det började med att han helt plötsligt skulle börja gymma och jag började gymma med han men slutade efter 1 månad pga att jag inte orkade och var inte behov av det.
Han fortsatte såklart och jag började se hur han spände musklerna när vi var typ i kafeterian på skolan, detta var ju extremt pinsamt som ni kan förstå.
Det var så det började och han har inte slutat senast dess, nu när pratar han om att ska gymma varje dag och hur han aldrig ska köpa nåt som innehåller något onyttigt.
När jag frågar han om han vill spela nånting på xbox så säger han "Nää jag orkar inte, har slutat spela, tycker det är töntigt".
Även när vi tar mat i skolan så säger han högt "Nu ska man vara nyttig och ta salad" shit va pin.
Tycker detta börjar gå överstyr och jag undrar vad fan jag ska göra?
(som sagt så är detta min närmsta kompis sedan 5 år tilbaka)
(Grammatiska problem bjuder jag på)
Gud vad man växt upp om man går runt och spänner sig och skryter om att man äter så himla nyttigt och säger att det är såååå töntigt att spela spel. Är du själv 15 eller? :)
#6 hahaha ännu en dåre som tror att söka bekräftelse är att växa upp, du vet ju mycket!
Inte att han går runt o flexxar sina rebar muskler.
BORTGJORD BORTGJORD BORTGJORD!
Är du inte 14 typ?
Låt han leva som han vill och om du inte gillar det så är det ditt problem.
Bara fjantigt att spänna något som han inte har ;)
Lovar att du har gymmat i flera år nu och fått dina fyra magrutor.. Hahaha.
Är du dum eller? Jag skrev #9 inte #10..
Varför undra du?