×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Världen

ScreaM kritiserar en CS2-aspekt: "Så konstigt"

1
Den belgiska profilen har svårt att anpassa sig till Counter-Strike 2.
Publikfavoriten Adil "ScreaM" Benrlitom hade en lång och framgångsrik CS-karriär innan han år 2020 valde att byta spel till Valorant. Även om 29-åringen fortfarande satsar på professionellt Valorant-spel återvänder han då och då till sina rötter och spelar Counter-Strike inför sin publik på Twitch.

När ScreaM häromveckan spelade CS2 på sin stream valde han att kommentera hur movement i CS2 känns annorlunda jämfört med hur det var i CS:GO och jämför CS2-movement med att röra sig på is.

— Movement i det här spelet är så konstigt! Det känns som att det har ett movement-problem. När jag rör mig så känns det som att jag glider. Man stannar inte, sade ScreaM och fortsatte:

— I CS:GO så stannade man. Det är inte så känns det känns nu, det känns som att jag rör mig lite mer än vad jag vill.

Adil "ScreaM" Benrlitom, known as the "Headshot King" of CSGO commenting about the movement of CS2 with a career spanning numerous top-tier teams, ScreaM has consistently demonstrated his skill and adaptability. I agree with Scream the movement feels so off. What do you guys think?
byu/Gilborg inGlobalOffensive

ScreaM är inte den första spelaren att påpeka att movement känns annorlunda i CS2 jämfört med CS:GO. Särskilt kort efter att spelet släpptes förra året var det många som påpekade att rörelserna kändes konstiga och speltillverkaren Valve har i flera uppdateringar gjort justeringar till detta.

Artikelbild: Colin Young-Wolff/Riot Games och Pressbild/Counter-Strike

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..