Hej fb!
Min polare undrar vilken utav Steelseries 7H och Steelseries Siberia V2 som är bäst? Han vill ha ett skönt headset, med bra ljud, bra bas, och som inte går sönder lätt.
Det han undrar är vilka för/nackdelar det finns, och vilket headset just DU hade valt?
Tacksam för svar!
#4 Eller så kan du ju bara hålla käften, och hålla dina omogna P12 kommentarer utanför detta? Antingen kommenterar du någonting som har med denna tråden att göra, eller så ger du helt enkelt fan i att kommentera.
Det lilla jag kan klaga på är att det blir rätt svettigt vid kuddarna.
Men det kan bero på att jag brukas svettas väldigt mycket. Gör du inte det så kommer det nog inte bli något problem för dig.
Har haft cirka 4 olika 5H och 7H och alla har gått sönder efter ett par månader. Nu tappade jag dom visserligen i golvet ett par gånger, men det har jag även gjort med Siberia och dessa har inte gått sönder.
Så är du lite klumpig av dig, som mig, så köp Siberia. :)
Hållbara också, körde över sladden & tappade dom i golvet bra många gånger utan att dom gick sönder :)
Minns att jag bytte mitt 5H mot ett icemat, detta var kanske för 3år sen, det funkar fortfarande och har gått igenom en hel del.
Testa 7H nånstans, om dom inte är bra, välj något annat märke än steelseries. tex sennheiser.
ont: v2