×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorkunniga användare sökes!

Postat av MatteMetal den 24 Juli 2024, 00:11
0 kommentarer · 0 träffar
Godkväll fragbiters, hoppas att ni som har njuter av semestern!

Jag har av någon konstig anledning ofta befunnit mig på resande fot så har till stor del de senaste 12 åren nöjt mig med MSI's gaminglaptops. Vilket har varit skitgrymt för jag tycker att de har levererat otroligt bra.

Nu har jag däremot valt att sitta still ett tag och vill nu köpa min första stationära dator på väldigt länge.

Nackdelen är att jag kan absolut INGENTING om speldatorer idag och har väldigt dåligt intresse för att sätta mig in i vad som är bra, dåligt, prisvärt osv.

Jag har pratat med en vän som är lite smått insatt i speldatorer och han anser att jag ska "VÄNTA" tills nya grafikkort släppts, och allt vad som hör till. Enligt honom 3-6 månader.

Däremot är jag spelsugen och i ett stort behov av att kunna sätta igång redan nu, min laptops tangenter börjar ge vika och kan inte heller spela CS2 på min nyvarande laptop. Vilket är trists för att CS äger.

Jag pratade med support på komplett, och de rekommenderade mig att köpa: https://www.komplett.se/product/1303722/gaming/gamingdator/gamingdator-stationar/komplett-pc-advanced-gaming-i195-vgpu-edition

Så nu undrar jag, till er som kan era datorer och ert spelande. Gör jag bort mig om jag slår till på just den här datorn?

Sjukt tacksam för svar... har otroligt dålig koll och intresse av datorer och hur de funkar, för mig ska det bara fungera till att spela på.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..