Tänkte dungeonlevla min priest som healer (är lvl63 atm) och eftersom jag inte lirat på den på hur länge som helst har jag ingen koll på talents osv, hur speccar jag bäst för detta?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Levlade själv som disc på min präst enbart i dungeons och lite quests, blev level 80 häromdagen. http://eu.wowarmory.com/charac ter-talents.xml?r=Stormscale&c n=Alesana&group=2 Min disc healing build.
Disc kanske inte är det bästa att levla som men det är mycket roligare tycker jag. Sen ville jag även vänja mig eftersom syftet med prästen är arena ^^
Som holy gick iaf jag (full blått gear för samma lvl och två heirlooms) oom väldigt fort i dungeons.
Jag kör därför Disc, får du dessutom en bra tank som kan hålla aggro så behöver du egentligen bara skölda och penanca honom. Oftast kunde jag ha 50% mana, köra några packs och ha full mana. Det tar dock som fan på manan när alla blir skadade och du måste skölda eller heala alla. vilket iofs holy också gör ;)
Så ska du heala i dungeons går min röst på Disc. GL :)
#5 mjaa, mana är inte direkt ett problem. Men om du kör någon boss i någon instance och du känner där att det kan bli ont om mana så använder du bara shadowfiend i framtiden :P bara wipat ett fåtal gånger på grund av att jag tagit aggro efter en dålig tank/slack från dps. för det mesta så fick jag mycket credit för min healing så det är väl ett tecken på att disc är viable i dungeons :)
Jämt när det är en bossfight så sköldar jag alla i gruppen och kastar renew på tanken, sen sätter jag mig och dricker precis innan jag är i combat så jag har full mana :] testa så kommer du se, tbc dungeons är väldigt enkelt och du kommer t.om vilja hjälpa till att skicka ut lite dps :P
#11 skumt, eftersom jag aldrig hade problem att levla med min pvp specc, som jag redan skrivit. hade du vetat mycket om präst så hade du sett att det är en pvp specc.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://eu.wowarmory.com/charac ter-talents.xml?r=Stormscale&c n=Alesana&group=2 Min disc healing build.
Disc kanske inte är det bästa att levla som men det är mycket roligare tycker jag. Sen ville jag även vänja mig eftersom syftet med prästen är arena ^^
Jag kör därför Disc, får du dessutom en bra tank som kan hålla aggro så behöver du egentligen bara skölda och penanca honom. Oftast kunde jag ha 50% mana, köra några packs och ha full mana. Det tar dock som fan på manan när alla blir skadade och du måste skölda eller heala alla. vilket iofs holy också gör ;)
Så ska du heala i dungeons går min röst på Disc. GL :)
Jämt när det är en bossfight så sköldar jag alla i gruppen och kastar renew på tanken, sen sätter jag mig och dricker precis innan jag är i combat så jag har full mana :] testa så kommer du se, tbc dungeons är väldigt enkelt och du kommer t.om vilja hjälpa till att skicka ut lite dps :P
#7 nice, tack som fan! skall testas :)
Disc - 80
helt klart den bästa speccen.