Hejsan, jag är en undead rogue lvl 70 som undrar vad är den bästa pvp speccen, jag vill kunna ha bra dps så jag kan gå Karazhan men ändå spela Arena :), vore schysst om ni linka, Tack!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2, i en stad som uppsala är inte Badvaktsposterna de mest efterfrågade. I själva verket tror jag inte det finns något badvaktsjobb förutom på vårat badhus, Fyrishov! Vore en idé kanske =)
fastighetskötare är jävligt soft inte tungt jobb :D..så blir det väldigt mkt gräsklippning då för sommarjobbare men jag tyckte det var okej
nerå det e ju fritt o gött sen fixar du ju lägenheter slänger skit o.s.v...det är ju inte så farligt kanske just under sommaren med klippningen då men det behövs ju...bilmekaniker byggare eltekniker är ju däremot ensidigt
#8 förmodligen inte.. :) Jo, kommunen är ju alltid en möjlighet men risken att få något man trivs bra med/bra betalt är inte allt för stor. Andra ideér?
Ett tips är väl att försöka hitta något som du kan jobba helger och kvällar också. Antar du går skola än, så då sommaren är slut så kan du fortfarande ha jobbet och jobba helger/kvällar.
#10 har funderat på ett butiksjobb. Verkar rätt soft samt bra OB...
#9,#13 Borde jag ha listat ut.
#12 har en kompis som arbetat på BoService i Uppsala flera år, verkar lite ensidigt eller?
#13 fixar du varorna så säljer jag...
#16, ett butiksjobb vore något. Vet någon hur kinkiga dom är på klädaffärer angående hur pass modemedveten man är? Säger inte att jag är ett stolpskott på så sätt utan är inte dne killen som läser KING varje månad..
#20 soft, vad för typ av läger? Fotbollsskola? KFUM/KFUK Alnäs? vet inte om det finns på andra ställen än i Uppsala. Men det är typ läger där barn har möjlighet att välja olika fritidssysslor..
#19 det där beror väl också stor del på vilken klädbutik det är. Visst är det väl ett plus man själv har ett intresse för mode men knappast något som lär va tvång.
Är man trevlig och är bra på ta hand om sina kunder och är social så kommer man rätt långt. Sen så kommer man ju in i modet ju mer man jobbar där. Man ser ju vilka tex vårens nyheter är och kan bilda sin egen fattning av vad det är som gäller.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
uppsala eh... hmm... no idea? finns väl uppsalakommun.se eller något där man kan kolla sommarjobb
nerå det e ju fritt o gött sen fixar du ju lägenheter slänger skit o.s.v...det är ju inte så farligt kanske just under sommaren med klippningen då men det behövs ju...bilmekaniker byggare eltekniker är ju däremot ensidigt
#9,#13 Borde jag ha listat ut.
#12 har en kompis som arbetat på BoService i Uppsala flera år, verkar lite ensidigt eller?
#13 fixar du varorna så säljer jag...
Är man trevlig och är bra på ta hand om sina kunder och är social så kommer man rätt långt. Sen så kommer man ju in i modet ju mer man jobbar där. Man ser ju vilka tex vårens nyheter är och kan bilda sin egen fattning av vad det är som gäller.
Det känns som att det är det som gäller med de flesta sommarjobben, Bemötande och trevlig samt lite vett och etikett så kan man inte misslyckas.