1
Söker CS:GO Demos!
Postat av NAWNO den 12 Mars 2013, 23:29
0 kommentarer · 431 träffar
Söker alltså CS:GO demos av alla typer, men det jag söker främst är följande.
Filmer när DU, någon "pro" eller bara vem som helst HÅLLER en sight som CT. Försvarar en bombplats helt enkelt.
Exempelvis.
De_dust2 @ B
De_dust2 @ long
De_dust2 @CW
osv.. Nu är ju inte long/cw = bombsight egentligen, men ni fattar hur jag menar.
Det jag främst söker är De_dust2 @ B med AK/Colt. Hur man håller som BÄST, olika förslag osv. Ni kan ju även recorda när vi visar hur ni brukar hålla/Flasha osv på egen server också, vore också tacksam såklart!
Men som sagt, ALLA demos är välkommna och nu snackar jag INTE om era fragmovies och hur ni tar 5 stycken, utan rent allmänt hur ni håller, så det är ju det jag vill se.
ALLA CS:GO maps är av intresse.
Sedan om ni har supertaktiker som T funkar det med.
Ps. Skriv gärna vad det är på klippet ni länkar/skickar.
Antingen lägger ni upp .dem filen, eller reccar och lägger up @ Youtube.
.::EDIT::.
Ni kan även länka någon sida där jag kan se/ladda ner CS:GO demos!
Länka inte youtube.com ,utan länka direkt till klippen, detsamma gäller om ni väljer att länka till någon annan sida, tex sk-gaming ^^
DISK: Brukar du recorda alla dina game?
Filmer när DU, någon "pro" eller bara vem som helst HÅLLER en sight som CT. Försvarar en bombplats helt enkelt.
Exempelvis.
De_dust2 @ B
De_dust2 @ long
De_dust2 @CW
osv.. Nu är ju inte long/cw = bombsight egentligen, men ni fattar hur jag menar.
Det jag främst söker är De_dust2 @ B med AK/Colt. Hur man håller som BÄST, olika förslag osv. Ni kan ju även recorda när vi visar hur ni brukar hålla/Flasha osv på egen server också, vore också tacksam såklart!
Men som sagt, ALLA demos är välkommna och nu snackar jag INTE om era fragmovies och hur ni tar 5 stycken, utan rent allmänt hur ni håller, så det är ju det jag vill se.
ALLA CS:GO maps är av intresse.
Sedan om ni har supertaktiker som T funkar det med.
Ps. Skriv gärna vad det är på klippet ni länkar/skickar.
Antingen lägger ni upp .dem filen, eller reccar och lägger up @ Youtube.
.::EDIT::.
Ni kan även länka någon sida där jag kan se/ladda ner CS:GO demos!
Länka inte youtube.com ,utan länka direkt till klippen, detsamma gäller om ni väljer att länka till någon annan sida, tex sk-gaming ^^
DISK: Brukar du recorda alla dina game?
Mest Frags = bäst ?
7 personer har röstat