Någon som glömt sin kod till sin iphone och fixade det utan att förlora allt?
Det va så att ja bytte min kod jag mins exakt vad den nya koden är. Direkt efter bytet låste jag den för att testa med den nya koden. MEN NEJ! De går inte. Står att det är fel men är 110% säker på att jag knappar in rätt. Även testat koden innan men nope...
Om jag säkerhetskopierar först sedan omformatera och lägga tillbaks säkerhetskopieringen antar jag att samma fel kommer uppstå? Någon som har en aning om hur man fixar detta utan att losa något?
finns 3 böcker.
OnT: Helt klart Shutter Island!
Eragon-böckerna (4st i dagsläget)
Harry Potter-böckerna (7st i dagsläget)
Cirkeln-böckerna (3st i dagsläget)
Sagan om Ringen-böckerna (3st i dagsläget, finns även en fet bok innehållandes alla tre böcker)
#6 om du mena mig om Shutter Island (författare,Dennis Lehane) så kom boken ut före filmen, om det var menat till mig:3
James clavell noble house mycket bra bok men den är på ca 1000 sidor
shogun, king rat - james clavell där med
hunger games böckerna
pojken som kallades det finns 4 eller 3 till
Maus- andra världskriget, riktigt hemskt men bra tycker jag. Den är gjord som en serie tidning ungefär.
vet inte vad du gilla för genre men där är lite olika! :)
Vet inte om det är din typ av bok men tyckte själv den var jävligt spännande. Blir nog att börja med 2an inom kort :) Har bara läst 2 böcker i mitt liv innan den.
Nick Perumov's böcker är en slags mörk tolkien, dessa två är väl lite mer avancerade än eragon/harrypotter osv.
Annars funkar Patrick Rothfuss, Brandon Sandersson (snubben som skrev färdigt Robert Jordan's wheel of time), Robin Hobb. En personlig favorit är Joe Abercombie, sadistisk humor men välskrivet som fan.
Tolkien - Hobbit, sagan om ringen böckerna (finns tre), silmarillion
Suzanne Collins - Hunger spelen böckerna (finns tre)