Halloj!
Nu när jag blev hackad och Blizzard inte vill backrolla mitt account, så har jag bestämt mig för att göra en refund.
Men då säger dom att i EU har man bara 72 timmar på sig att göra en refund på en digital kopia, medans i USA har dom 30 dagars öppet köp?
Stämmer detta eller försöker dom smita undan?
Du kan ju börja dra det via konsumentverket etc. men ärligt talat, neh.
Det stämmer för övrigt. Som #1 sa är det olika konsumentlagar i EU och USA. Du kan läsa på lite på konsumentverket.
Vad är anledningen?
Känns mysko redan där.
Skicka en till ticket och säg att mina saker är borta - det SKA finnas i era loggar.
Be dem kolla igen helt enkelt.
Om det hänt nåt så finns det i deras loggar.
#8 Tydligen inte :/
#9 Hej på dig med! :)
#10 Det står att man ska få en backroll, och dom gör det på själva gubben inte iteams :)
#11 Skrev till dom 20 dagar efter köpet, men det har tagit ett tag att diskutera med dem, och nej jag är inte snål känns bara surt att behöva fixa upp allt gear + pengar igen :/
De är hårda nu för att folk (som alltid..) abusa rollbacken och skaffa pengar på så vis.
#18 Kan något virus ta reda på sådant? Jo jag förstår att dom är hårda dock så blev jag hackad men de verkar inte finnas i deras logg av någon anledning :/ Vad krävs för att dom ska kunna se i deras logg att accountet blivigt utsatt?