Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför vill man fuska?

Postat av hoddi den 1 Juni 2007, 11:04
81 kommentarer · 60 träffar
Dem senaste veckorna har det bara dykt upp fler och fler fusktråder, nästan varje dag när man går in på fragbite så finns det 1-2 nya trådar om någon som har fuskat i en cup osv..

Hur kul kan det vara igentligen att spela cs seriöst varje dag samtidigt som man sitter med wh, aimbot, smokehack och flashhack. Det förstör hela spelet.
Dem som fuskar spelar ett helt annat spel nästan, dem måste ju tänka på helt annat sätt när dem spelar än en annan som har ingame och kan spela cs, hur jävla roligt kan det vara igentligen när man vet hela tiden vart motståndarna är någonstans hela tiden?
När jag spelar iaf så försöker jag ta ut vinklar och lura motsåndarna, lägga bra flashar, smokes etc. Allt detta bryr sig säkert inte en fuskare om eftersom dem ända vet vart motståndarna befinner sig, visst kan dem lura sin motståndare men hur kul är det när dem själva kan se igenom väggen och inte sin motståndare, bara att time'a och gå någon annanstans.
Enligt mig så förstörs hela spelandet med cs om man sitter en fusk. En fuskare spelar inte cs utan något helt annat där man bara plockar motståndaren och vinner rundan utan att ha äns försökt anstränga sig eftersom dem vet vart alla sitter hela tiden.

Vad tycker ni om sånt här? kommentera och diskutera!

HEAHEAHEA!?

274 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar