Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
För mig krashar de bara. Kom in första gången och när ja skulle joina en server stanna den i 10min så ja quita. nu kan ja inte ens starta de innan de krashar...
#119 Vetifan :S Pröva logga ut från datan och sen logga in igen, det brukar jag göra när mina spel krashar. Om inte det funkar så vet jag tyvärr inte :)
Tänkte ställa en fråga här då ja sökt lite överallt men finner inget. Tänkte om man kunde göra en cfg till csp eller om de finns några "klara" som till 1.6 , tacksam för svar!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Kommer gärna över de gratis hgähä
Du behöver bara installera TF2 och CSPromod som numera är gratis för att kunna köra CSPromod.
GL HF
Någon som har samma problem
?
Står mountsystem feild med en hl2 ikon..
Någon som vet vad problemet är? är jävligt spelsugen...
fyfan vilket awesome spel, dom som säger att cs:go är bra är ju bara tards. Skriv om ni vill lira så kmr ja in
Sitter inne på d2 och väntar på att de ska komma in folk haha!