Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag tog fast tjuvåkare!

Postat av Bamboola_skill den 8 Augusti 2010, 14:02
180 kommentarer · 490 träffar
Igår när jag var ute med polarna i stockholm så såg jag några grabbar som hoppade över spärrarna ner till tunnelbanan. Jag blev rasande och sprang efter dem. Nere på perongen så hann jag ikapp en av dem och slängde mig över honom och brottade ner honom. Sen när jag hde gjort det så ledde jag upp honom till ordningsvakterna som tog hans personuppgifter och gav honom böter.

DEt underliga var att hans polare inte ens försökte hjälpa honom. Mina polare hängde inte på som om de hade försökt hade de varit 3 mot mig. Hur som helst vakterna tackade mig för att jag hjälpte dem att "hålla rent ifrån packet".

Sen när jag skulle därifrån så stog grabbens polare fortfarande innanför spärrarna så då bussade jag väktarna på dom så att dom också fick böter. Måste säga att jag käner mig väldigt bra till mods när jag fick sätta dit lågliv som dessa grabbar.

Vad tycker ni om detta? Är det rätt att ta fast de som åker på andras bekostnad eller ska ohederliga människor få vara parasiter på samhället?

EDIT; Innan sommarlovet är slut ska jag ta fast minst 10 tjuvåkare och 5 snattare.
Föregående tråd
Nästa tråd

180 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar