Blir så jävla lack, köpt 2 stockar rapé och i varje dosa så är minst 4 snus sönder från början och vissa går sönder efter typ 20 minuters snusande, händer det alla er eller har jag bara extrem otur?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Skriv ett mail eller ring till swedish match och skicka in snuset så får du ersättning. Jag skickade in 2 dosor med trasiga snus i och fick 1 stock tillbaka.
Ja, ring till dom och var bestämd. Sen kommer dom be dig skicka in snusen som är trasig samt resten av dosan, dom brukar säga att du ska få ersättning/pengarna tillbaka.
#21 haha va? Jag menar när jag mjukar till den och fyller ut hela påsen istället för att det ligger en liten klump i den, och är den trasig då så åker det ut en massa :(
Fan jag ska ta sönder en snus och skicka in den så får jag en stock :) fan va nice, om man lägger en general portion i en lös dosa kanske man får en stock lös ?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#6 funkar det verkligen? :O
#12 Skojar du eller, smakar skit när dom är trasiga :<
låter som en mardröm, förmodligen är snusen för gammal, eller för torr. =)