Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sexigt med fjortisar?

Postat av XantranX^_A den 1 Mars 2009, 00:59
111 kommentarer · 1 960 träffar
För att bryta trenden med kissochbajs- inläggen, så skulle jag vilja ställa en uppriktig fråga till alla som blir så jävla upphetsade av fjortis-bilder.

Vad är det som är så jävla upphetsande med bilder på påklädda "fjortisar"? Att det finns massvis med fjortis-sidor är för mig oförklarligt, då man aldrig får se något mer än en string eller kanske ett halvt bröst. Vill man se mer så är det ju bara att gå ner på stranden för att se massvis med "fjortisar" sola toppless eller i mini-bikinis. Dessutom så är det ju live.

En annan sak jag undrar över är om folk är medvetna om hur värdelösa de är i sängen? De är blyga och vågar inte visa mycket, de vågar varken suga eller ta den i arslet, de vill inte "göra det förrens efter tre månader" osv osv.
Dessutom så är de ju så fantastiskt omogna så att man får ju spel på dem och vill bara dra.

Jag vet detta då jag varit med många "fjortisar" = 16, 16,17, 17, 17 (och nej jag är inte en gammal gubbe, jag är 20-någonting) och det var som jag skrev ovan med allihopa.

Nej, tacka vet jag för vackra, och "mognare" tjejer i 20års åldern som vet hur man tar för sig i sängen. Det är sexigt det...

Aldrig mer någon under 20 säger jag verkligen.

Men kan någon svara på vad det är så upphetsande med fjortisar nu då?

111 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar