tjena alla fragbajtare.
det ligger till så här va att jag funderar på att dra igång mitt warhammer account igen. har bara en liten fråga, har slayers och choppas tillkommit än? om inte vilket datum gör dom?
tacksam för svar
bjuder på stavfel
panga på, cutta på
Skrivet med min iPhone
www.longboardshop.de har bra priser
www.longboard.nu - många bra trådar för nybörjare och även köpråd samt köp/sälj
OnT: Men för att du förolämpade oss "Cs-fånar" så tänker jag inte hjälpa dig.
Imo, köp ingen svindyr bräda du får inte ut det du betalar för om du är nybörjare.
http://www.kahalani.se/product _info.php?cPath=31_223_199&pro ducts_id=1370
Där har du en fin, bra support också. Skicka ett mail och säg vad du ska använda den samt vikt osv så styr dom ett bra paket till dig =)
Köper han en halvdann för 2k så kommer han antagligen att köpa en ny efter några månader och då är han uppe i 5k helt plötsligt.
http://www.jsmlongboards.com/b utik/?id=794
Kommer användas till cruise och för att ta mig fram i byn. Vill ha nåt som går fort utan att jag behöver pusha som in åt helvete :)
go bräda. annars kan du hitta goa brädor på blocket
Vad gäller truckar så är Paris och Randal II 180mm rekomenderat.
Bushings (gummigrejjerna i trucken som gör att den svänger) får man känna efter lite själv, orginalbushings är bra grejer på både Paris och Randal, vill du veta mer får du läsa vidare själv men detta känns överkurs.
Vad beträffar bräda finns det en väldans massa att välja på. Loaded har bra brädor men dyra, dessutom har halva sverige dom. Försök få en med lite flex i som ligger mellan 90-110 cm. Snåla inte in på brädan, kolla runt efter brädor som är rekomenderade på exempelvis www.longboard.nu och googla. Bli inte lurad av alla youtube rullar på loadeds brädor, det kallas marknadsföring och det har dom lyckats med men det finns billigare brädor av samma om inte bättre kvalitet.
Lycka till.
Ska precis köpa en ny switch, är toknöjd med min gamla, men den börjar spricka och ha sig nu efter två säsonger