Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Morfar kom på mig? pinsamt!

Postat av Holmberg- den 12 Januari 2009, 23:17
54 kommentarer · 1 116 träffar
Tjena, detta är sjukt, kom hem idag.

Jag har vart hos min morfar hela helgen då jag tjafsat med mina föräldrar...

Kom på fredagen, efter skolan... det var en bit till morfar, kanske 5 km. Gick typ 3.5km innan min morfar kom och hämtade mig

När jag väl kom dit så hade jag inget att göra, dom hade varken internet eller dator (ja, dom är skapligt omordärna)

Tänkte fan, jag har ju en kåt bruds nr (hon är dock 2 år äldre) själv går jag i 9an, (gått om en klass, när jag gick i 4an).

Jag började med att skicka lite fina SMS, tillslut (obs, detta var typ, kl 00:00 på kvällen) blev jag så jävla kåt.

Jag trodde att min morfar hade gått och lagt sig

jag drog fram den och började dra samtidight som jag kollade ut genom dörrspringan (sov i vardagsrummet i en bäddsoffa) in till morfars rum. Jag blev ännu mer kåtare och efter några minuter så kände jag att min sats kom.

Var så jävla kåt att jag itne tänkte på vart jag ska sikta sojjan så jag ba körde på och hela min hand blev kladdigt.

Tänkte fan kan ju inte hända något så jag torka av på morfars lakan.

Sedan somnade jag till en film (Never Back Down) som morfar hyrt åt mig.

Dagen efter skulle jag gå och lägga mig (hade vart ute med morfars hund Sparven) typ vid klockan 11 för jag va jävligt trött.

Och tror ni inte det låg en lappjävel och en pappersrulle på kudden?

På lappen stog det:

"Torka av dig på denna nästa gång ---->" så var den en pil till toapappret.

Fatta vad jag skämdes, kunde knappt sova, sov där ända till måndagmorgon. Morfar sa inget på dagen efter det rulla på som vanligt medans jag satt o skämdes som fan vid middagsbordet :S

Vad tycker ni att jag ska göra? Ska jag snacka med morfar eller ska jag ba skita i det?

puss
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar