tänkte bara fråga om det är många här som ska på metaltown ? själv älskar jag musiken som är där , kan sitta och nöta metal i flera timmar utan att tröttna .. !!!!!!!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hade gärna dragit dit om det inte hade varit i en håla som GBG förstår inte varför dom ska ha ett stort evenemang som metal town där i överhuvudtaget. Speciellt med en sån grym lineup som hade dragit till sig grymt mycket folk här i sthlm. In Flames på grönan fick vi iallafall :) Så ont : Hade inte dom haft det i GBG så hade jag dragit, fy f*n för arrangörerna.
#27 Mja, men de bra som kommer räcker :) Sen kommer det ju faktiskt sämre band än Finntroll, imo är Fiskarens Fiende ganska bra, fast det är väl deras ända med :P
Lätt att vi ska dit! Jag och tösen + 6 polare ska dit och röjja :) Åker mest dit för Opeth, Dimmu Borgir, Amon Amarth och Job for a cowboy. Men kommer nog se många fler band också :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
1 månad kvar nu :)
#6 16 .. och nej jag är inte emo :F
Dock så brukar det oftast mixas med death metal.
Jadå, på Ticnet så finns det möjlighet att köpa 1-dagarsbiljetter eller för båda dagarna: http://www.ticnet.se/html/arti st.htmI?l=SE&artist=Metaltown+ 2008+Tv%E5dagars