Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Livet framför mig, ensam?

Postat av sNEL EMO. den 2 Februari 2014, 02:39
28 kommentarer · 1 611 träffar
Hejhej, jag är snart 21 år gammal. Jag har haft flera flickvänner men aldrig riktigt fastnat för någon direkt.

Alla polare skaffar kvinnor och lägenhet i ''storstaden'' i närheten, men jag har faktiskt aldrig sett fram emot att bo ihop med en kvinna eller lägenhet, absolut inte en lägenhet. Jag tror jag skulle bli galen utav att bo i en lägenhet i en större stad. Jag är ingen bonnpojk men jag har levt hela mitt liv i ett mindre samhälle och har festat med kompisarna en hel del, träffat mycket kvinnor och haft roligt, men ändå känner jag inte för att bo ihop med någon..

Om jag fick bestämma helt, hade jag ägt en mindre gård på landet, där jag bor ensam. Både mina föräldrar och vänner verkar tro att jag jävlas med dem när jag säger det, precis som att jag är en riktig bohem.

Hur är det egentligen hos alla killar i min ålder? Vill alla bo ihop med en vacker kvinna i en lägenhet? Jag har självklart sexuella behov precis som alla andra män i min ålder, men jag känner konstigt nog inte att jag behöver bo ihop med någon.

Känner mig så jävla udda och utanför, känner någon igen sig?
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar