Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#20 Eftersom jag ska bli polis så tycker jag att det är en väldigt passande linje, inte sant? Den är också högskoleförberedande så jag kan söka in till polishögskolan ett år efter gymnasiet.
Dock så tvekar jag lite mellan "Ledarskap Fritid Friskvård" och beteendevetenskap.
I alla fall om du menade vart tjejer som ser okej ut går. På sam går bara blattetjejer, detsamma gäller natur.
Pratar om hur det ser ut i Stockholm, och jag vet.
På våran skola så är det i princip ~70% tjejer och ~30% killar, och våran skola har program såsom ekonomi, samhällsvetenskapligaprogramme t, barn & fritid och humaniska, och klassen jag går i så är det 20tjejer, 10 killar(samhäll). Rätt soft län
Jag väljer ju inte linje efter vart tjejerna går, men man vill ju helst inte hamna i en klass med 28 andra grabbar. Lite variation vore ju skönt om ni förstår vad jag menar, och eftersom säkert 1/10 här går eller har gått på gymnasiet borde ju folk veta:)
#28 Jag kan väl påstå att jag har mer än kontroll över mitt liv. Jag ska inte hoppa in och ta en diskussion om ACAB och hur mycket du hatar poliser, känns inte som någon skulle vinna på det. JAG personligen tycker att polisyrket verkar riktigt kul och spännande. Du har dina åsikter, jag har mina. Trevlig kväll.
de flesta går väll sam/nv/estet/barn & fritid(elr vafan det heter)
hotel turism/matlagnings.
Iallafall vad jag märkt.
12 brudar 5 killar i min klass och finns bara 2 heta brudar och en av dem är inte ens singel fml.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
För mig blir det samhällskunskap med inriktning på beteendevetenskap.
Det spelar ingen roll vilken linje du går du kommer förr eller senare träffa på b-rudarna i skolan.
Mmm fordonsbrudar
Varför ska du välja gymnasium beroendes på var det går brudar?
Skrivet med min iPhone
Annars, Samhälle Eknomi
De finare töserna går media eller sam. :-)
Kock är det typ 50/50.
Dock så tvekar jag lite mellan "Ledarskap Fritid Friskvård" och beteendevetenskap.
Gymnasievalet är ett klurigt val.
Beteende, Frisör, Restaurang, Handel.
I alla fall om du menade vart tjejer som ser okej ut går. På sam går bara blattetjejer, detsamma gäller natur.
Pratar om hur det ser ut i Stockholm, och jag vet.
Så eftersom dom inte är här är dom väll på fordon.
Tack för alla svar hittills
Ordentliga poliser ser inte på sig själv på det sättet. Poliser som har kollat på Die Hard för många gånger däremot.
Går Livsmedel o vi är 3 killar o 21 brudar ._.
hotel turism/matlagnings.
Iallafall vad jag märkt.
12 brudar 5 killar i min klass och finns bara 2 heta brudar och en av dem är inte ens singel fml.