Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nån skum soc-tjej ringde, legit?

Postat av ceel den 6 Augusti 2013, 23:31
55 kommentarer · 2 297 träffar
idag när jag var ute och lirade lite boll ringde någon tjej från något nummer jag aldrig sätt förr. såhär såg situationen ut:

Först ringer det i polarns lur, han har varit inblandad med socialen ett bra tag pga. droger osv, sen när han lägger på så frågar jag vem det var för han såg ganska brydd ut, då sa han att det var någon från soc. vi bryr oss inte så mycket om det och spelar vidare. sen 2 minuter senare ringer det i min lur, samma nummer och samma person. såhär låter samtalet;
"- ah hallå?
- ja hej Elin Björk (har jag för mig att hon hette) heter jag och ringer från socialen
- jaha hej?
- anledningen till att jag ringer är för att vi har från tips från polisen om att du brukar droger
- jaha..?
- så vi skulle vilja att du kom in på ett möte med oss och lämnar ett pisseprov, kommer du inte får polisen komma och hämta dig, när passar det dig?"

jag som brukar röka någon holk då och då blir fett nojjig, jag frågar om dom kan ringa tillbaka.

"- eh jag vet inte kan ni ringa tillbaka?
- ja det gör vi."

sen så läggs det på. då säger jag åt polarna som har varigt lite inblandade med socialen och så och säger vad som nyss hände, jag har aldrig haft någon kontakt med socialen eller något liknande. men min ena polare som dom ringde först till börjar förstå att det kanske var en busringning, då socialen aldrig ringer vid 8-tiden, aldrig först till "barnet" utan först till föräldrarna, men det visar sig att ingen utav våra föräldrar har fått reda på något?
sen går det 10 min då ringer dom tillbaka, då frågar dom när jag kan komma in, då svarar jag runt lördag söndag, vet att man inte brukar komma in då så sa måndag sen efter dom sa att dom inte kunde varken lördag, söndag eller fredag.

efter det börjar vi söka på eniro, hitta och google osv. efter detta nr. inget utav detta sökandet leder till något Elin Björk. det var ett vanligt mobilnummer, alltså ett 070nr. vet inte om jag får ge ut hela numret här på fragbite, men är ni "google" kunniga får ni gärna skriva i pm så ger jag mer info. det jag hittade på hitta.se tillhörde någon Maria Thillberg (?) som bodde uppe i stockholm???
sen fick vi reda på att dom har även ringt min brud och sagt i princip samma sak, till både henne och hennes lillebror (lillebrorn är 12 bast????!!!!)

min polare dom ringde först är 97a, jag är 98, likadant med min brud.

så vad tror ni fragbite? var det en busringning eller var det på riktigt? någon "soc" kunnig som kanske vet något? låter jävligt skumt men är samtidigt fett nojjig då jag aldrig torskat förr, och rökte den senaste holken i lördags tror jag...

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar