Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En tråd bara!

Postat av Musi den 27 Januari 2013, 19:57
6 kommentarer · 283 träffar
Har inte direkt någon bra rubrik till denna tråd. Kommer bara ta upp saker jag undrar över, funderar över och känner. Ni får också gärna dela med er av saker, vad som helst.

Jag börjar iallfall.

Jag sitter nu och lyssnar igenom musik som jag la till i min Spotify lista för 1 år sen precis. När jag tänker tillbaka, var jag fortfarande tillsammans med min flickvän som jag var tillsammans med i 3 år. Skolan gick sådär, inte kaos men jag kände att det skulle lösa sig.

Nu sitter jag ett år senare alltså, och tänker på vad tiden gick enormt sakta förr.

Man kunde sitta hemma och spela i timmar. Vara med sin flickvän flera dagar. Inte stressa mycket i skolan för man fick tid till att rätta till allt när man kände för det. Sova hur länge som helst på helgen och lov. Skolka från skolan osv.

Nuförtiden går tiden så jävla fort. Bara flyger iväg.

Jag har inte någon flickvän, jag spelar inget spel (Väntar på GTA 5 och tänkte ta upp BF3 Karriären nu i Februari igen) Jag är i skolan varje dag osv och dagarna bara flyger förbi i hast?

Jag vet inte om det har med åldern att göra eller inte.

Nuförtiden gör jag saker jag inte gjorde för 1 år sen lika mycket. Har liksom ersatt de gamla med andra saker, nu t.ex spelar jag mycket gitarr, är ofta ute med kompisar och hittar på saker. Och är ofta ute och festar.

Efter jag och min flickvän gjorde slut har allting känts så mycket mer verkligt. Att man verkligen "lever" liksom. För fick mig en rejäl tankeställare i breakupen.

Har ni känt av det här någongång? ni lite äldre samt de som är i samma ålder (18 år)

Och i Fredags morgon. Fick jag vinterkräksjukan. Det ärligt talat spruta ur både munnen och rumpan på mig. Fick sitta på toan med en hink framför mig. Efter att jag gjort ett antal toa besök så blev diarrén jag sket ut, helt klart vatten. Otroligt coolt. Måste varit som att rensa tarmarna med vatten? man kände sig typ "ny" efter.

Ska snart göra pastasallad åt familjen, väldigt gott.

Bara skrev lite är helt störd idag ni vet, släpp man får ibland!

#EDIT:
Jo också i år ska dom inte sända BigBrother vilket jag tycker är grymt synd för tycker det är ganska underhållande på kvällarna under de här trista vintermånaderna.
Sen runkar jag också väldigt ofta nuförtiden, gjorde det även när jag hade flickvän och hon blev fett trött på att jag alltid ville ha sex hela tiden. Även om jag runkade.
Känner att jag måste skaffa en flickvän igen snart, bygga lite fina nya minnen. Förra tjejen var ju första riktiga kärleken. Så det är ju det som flyger upp i huvet om något med kärlek kommer i min väg.

Föresten blev misshandlad i september. Väntar bara på svar ifrån rätten om det blir rätt eller inte. Skadorna som blev gick upp i ca 15-20 tusen kronas, vilket känns bra. Hoppas bara jag drar in dom pengarna.

Sen nu till sommaren ska jag köra postbil som sommarjobb, sen efter sommaren går jag förmodligen GMU. NICE!!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar