Öppnar med att skriva att jag läst varenda jä**a "friendzone" tråd osv men jag tror det jag är inblandad i är någorlunda unik.
Jag är 19 vintrar hon e 19vårar vi har känt varann genom hela livet pga att våra föräldrar varit nära vänner.
Hon har varit lite som den där systern som inte bott i samma hus (1 mil mellan våra hus). Men min syn ändrades när ja var ca 14, puberteten^^
Vi började umgås mindre typ 1gång per månad och så är det fortfarande, jag tror det beror lite på den underliga stämmningen som sitter i luften. Men iaf det är inte riktigt den här OMAGAWD JA E KÄR.., känslan utan lite mer kan inte sluta tänka på dig.
Jag vågar inte komma ut och säga som de är, ja jag e chicken.
Men jag tror dock hon känner likadant, hon smsar ibland bara sådär utan anledning så ja måste finnas i henes tankar med elr hur?
På en fest flörtade jag o hennes kompis hejvillt men så fort J kom dit så slutade och de 2 bråkade senare men vet dock inte om vad.
Och ibland ljuger hon små vita lögner för att "se bättre ut" jag kan läsa henne som en bok när de kmr till sånt.
Ingen av oss e oskulder jag har haft 2 korta förhållanden och hon 1 lite längre men så fort mina började ta fart så skulle vi umgås asmkt och inte som det brukar va...avundsjuka?
Sry för WoT. stavfel bjuder jag gladeligen på.
Någon som varit med om liknande eller någon allmänt vettig som har lite tips till mej för att ta reda på hur hon känner utan att komplicera relationen? //staffman!