Alla ni som är emot prostitution
Vad är era argument emot prostitution? Helt ärligt så finns det inget argument emot att göra prostitution lagligt? Jag tycker själv att det är helt fel att göra prostution lagligt men mitt eget tycke är ju inte riktigt något seriöst argument?
Tänk på det! Det finns verkligen inga argument EMOT prostitution!
"Det är kvinnoförnedrande" - Ja det kan tyckas, men det är fortfarande kvinnans val om hon vill sätta sig i den "förnedrande" situationen!
"Det kan leda till drogmissbruk och en allvarligare och större handel av droger" -Det behöver det inte alls göra. För vissa är sex ett intresse, så varför ska inte man få jobba med någonting man tycker om? Precis som hantverkare gillar att snickra gillar horor att ha sex
Skrivet med min Android-mobil
Till er som säger "ut och skaffa ett liv" bor i en liten stad med 12k invånare, finns inte mycket att göra, speciellt inte under vintern då jag åker varken skridskor eller bräda.
Spelar annars bandy eller fotboll inomhus men det händer max 2 gånger per månad. Så datorn är relativ viktig.
Skrivet med min Android-mobil
#10 Alla studerar i Umeå medans jag jobbar.
#11 vadå tex
http://thenewboston.org - Finns en del tutorials där som du kan följa om du har tråkigt :P'
Elller lär dig koda. Finns tutorials på thenewboston också om det =) glhf.
Skrivet med min iPhone