Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp i SW:ToR snarast!

Postat av Puscifer den 7 Februari 2012, 14:01
5 kommentarer · 234 träffar
Servrarna kom precis upp igen efter en maintence. Jag loggar in, springer 10 meter och blockeras av en osynlig vägg. Denna vägg visar sig vara formad som en bubbla runt mig med en diameter på ca 15-20 meter.

/stuck fungerar inte, och det är ingen idé att använda Quick Travel då det enda stället jag kan teleportera mig till är 5m bakom mig ,d.v.s. inne i den osynliga bubblan som håller mig fast. Jag testade att relogga, men även det utan framgång. Min sista utväg är nu att hoppa över kanten av Coruscant, falla mot min död, och ressa vid Medical Station (Som förhoppningsvis är utanför bubblan). När jag dör och trycker på "Revive at Medical Station" ställer sig min karaktär upp och börjar falla igen. Efter 4 gånger når jag marken nedanför Coruscant, och där står jag nu. Denna gång kan jag inte röra mig alls.

http://i.imgur.com/OU3Fk.jpg
Ovanför mig ser ni Coruscant Senate Plaza, där jag hoppade ifrån. Jag har öppnat en ticket i hopp om att få samtala med en GM, men sist jag gjorde en ticket tog det 10-12 timmar för de att svara, och de svarade via in-game mail.

Det finns uppenbarligen inga mailboxes här nere. Hur ska jag göra? :(

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar