×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Världen

Twistzz uppmärksammar brist i CS2:s skjutmekanik: "För pricksäkert"

1
Russel "Twistzz" Van Dulken tycker att "run-and-gun"-mekaniken är alltför stark i CS2.
Major-vinnaren och kanadensiska stjärnspelaren Russel "Twistzz" Van Dulken delade tidigare i veckan en lång lista på fixar som proffsspelaren hoppas ska lösas i CS2. En av de största problemen som spelaren tog upp är att spelare är allt för pricksäkra när de springer, vilket går direkt mot Counter-Strikes skjutmekanik. Nu har spelaren lagt ut en video för att bevisa sin poäng.

"Att springa och skjuta verkar mer exakt än någonsin, kanske gick det obemärkt i CS:GO eftersom färre försökte. Men jag känner att det är en normal sak att försöka göra nu", skriver Twistzz på X.

Twistzz delade med sig en video på X där han springer runt och skjuter i deathmatch, bara för att bevisa sin poäng. Trots att han bryter en av Counter-Strikes kärnmekaniker - att inte springa och skjuta - lyckas han prestera väl. Flera andra proffsspelare har ryckt in för att uppmärksamma problemet, däribland Imperial Esports-ledaren Vinicius "VINI" Figueiredo som skriver:

"Vid denna punkt är det bättre att göra så att spelare inte kan skjuta medan de springer, snarare än att ha den här skiten."

Se videon från Twistzz:

Läs Twistzz lista över fixar för CS2:


Artikelbild: Helena Kristiansson/ESL
Videokälla: ESL/Twitch

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..