Den brasilianska esportorganisationen har officiellt meddelat ett nytt sponsoravtal med det tyska majonässmärket Hellmanns, rapporterar den amerikanska nyhetssajten Dust2.us. Det något oväntade partnerskapet meddelades genom ett pressmeddelande tidigare i veckan, men Hellmans logotyp syntes redan på Furias tröjor under IEM Cologne.
Trots den nya sponsorns närvaro på tröjorna hade Furia det svårt under IEM Cologne och slutade sist i gruppspelet. Det nya samarbetet har dock höga förväntningar, och Hellmans betonar sitt engagemang med den något komiska sloganen "Hellmanns: den oemotståndliga smaken för Furia".
Trots den nya sponsorns närvaro på tröjorna hade Furia det svårt under IEM Cologne och slutade sist i gruppspelet. Det nya samarbetet har dock höga förväntningar, och Hellmans betonar sitt engagemang med den något komiska sloganen "Hellmanns: den oemotståndliga smaken för Furia".
A @FURIA anunciou a @hellmannsbrasil como parceira oficial. Veja no The Move https://t.co/cMscHmjnUU
— The Move (@themovegg) August 19, 2024





