Den brasilianska esportorganisationen den amerikanska nyhetssajten Dust2.us. Det något oväntade partnerskapet meddelades genom ett pressmeddelande tidigare i veckan, men Hellmans logotyp syntes redan på Furias tröjor under IEM Cologne.
Trots den nya sponsorns närvaro på tröjorna hade Furia det svårt under IEM Cologne och slutade sist i gruppspelet. Det nya samarbetet har dock höga förväntningar, och Hellmans betonar sitt engagemang med den något komiska sloganen "Hellmanns: den oemotståndliga smaken för Furia".
har officiellt meddelat ett nytt sponsoravtal med det tyska majonässmärket Hellmanns, rapporterar Trots den nya sponsorns närvaro på tröjorna hade Furia det svårt under IEM Cologne och slutade sist i gruppspelet. Det nya samarbetet har dock höga förväntningar, och Hellmans betonar sitt engagemang med den något komiska sloganen "Hellmanns: den oemotståndliga smaken för Furia".
A @FURIA anunciou a @hellmannsbrasil como parceira oficial. Veja no The Move https://t.co/cMscHmjnUU
— The Move (@themovegg) August 19, 2024