×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Världen

Valve släpper årets första patch till Counter-Strike 2

1
Det tog bara ett par dagar in på det nya året innan vi fick årets första CS-patch.
Början på det nya året ser ut att ha varit intensivt för CS-utvecklarna på Valve. Häromdagen rapporterades att tillverkaren utfärdat en större banvåg och under natten till fredagen släppte speltillverkaren årets första patch till Counter-Strike 2.

Med tanke på att många av utvecklarna troligtvis varit lediga över jul och nyår var nattens uppdatering inte helt oväntat av det mindre slaget. Sammanlagt listar tillverkaren tio åtgärder man vidtagit i patchen varav majoriteten rör buggar kopplade till spelets UI.

Fullständiga patch notes:

Release Notes for 1/4/2024
4 JANUARI 2024
[ UI ]
- Fixed cases where there was a visible delay loading map images in the Play menu
- Fixed a bug where items that can't be equipped were visible in the Loadout menu
- Fixed a bug where loadout items couldn't be unequipped
- Fixed a bug where loadout changes weren't saved if the game was quit shortly after making changes
- Fixed a bug where loadout changes on the main menu character were delayed

[ MISC ]
- Fixed some visual issues with demo playback
- Fixed an issue where animations would not play back correctly in a CSTV broadcast
- Adjusted wear values of some community stickers to better match CS:GO

[ MAPS ]
Ancient:
- Added simplified grenade collisions to corner trims and central pillar on B site

Anubis:
- Adjusted clipping at A site steps between Walkway and Heaven


Artikelbild: Pressbild/Counter-Strike
Videokälla: Valve

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..