×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Världen

Tredje CS-patchen på en vecka — Valve fortsätter förbättra CS2

1
Utvecklingsarbetet med Counter-Strike 2 fortsätter i en rasande takt.
Under natten till tisdagen släppte speltillverkaren Valve ännu en patch till Counter-Strike 2. Nattens patch är av det mindre slaget och innehåller sex punkter som alla fokuserar på olika typer av buggfixar.

Det som Valve i huvudsak fokuserat på i denna patch är buggar relaterade till movement där spelarmodellerna på olika sätt betett sig annorlunda mot vad man förväntat sig. Utöver movement-buggar har man också åtgärdat ett par buggar som rör skjutande.

Patchen är den tredje inom loppet av en vecka och den femte hittills i november vilket innebär att Valve fortsatt håller en hög takt när det kommer till att patcha Counter-Strike 2. Under oktober månad släppte tillverkaren sammanlagt elva patcher och fortsätter man i samma tempo ser november ut att bli minst lika omfattande.

Fullständiga patch notes:
[ GAMEPLAY ]
Fixed a bug where collision between players was sometimes causing players to step up
Fixed a bug where players could slide up walls in Mirage mid
Fixed a movement systems bug where players could get stuck on geometry
Fixed a bug that prevented "Zoom Button Hold: Repeat Disabled" from working correctly
Fixed a case where switching weapons immediately after shooting would result in the shot not registering on the server
Fixed a case where players could shoot during freeze time at the ends of warmup, halves, and matches

Artikelbild: Pressbild/Counter-Strike

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..