×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Världen

Ny stor CS2-uppdatering släppt — två klassiska kartor testas

1
Nu kan CS2-spelarna testspela Office och Nuke!
Under natten till fredagen släppte speltillverkaren Valve en ny stor uppdatering till Counter-Strike 2-betan. I uppdateringen väljer tillverkaren bland annat att byta ut Mirage som testkarta och ersätta med de klassiska kartorna Office och Nuke.

Uppdateringen är en av de större sedan CS2-betan släpptes och utgör första gången som Valve väljer att testa två kartor samtidigt. Tidigare har tillverkaren bara testat en karta i taget — först Dust2 och sedan Mirage.

Förutom att byta kartor kommer uppdateringen med en hel del andra förändringar. Bland nyheterna kan nämnas att betan nu också kommer med casual som game mode, att det nu går att inspektera granater och flera ändringar som syftar till att förbättra rörelsekänslan i spelet.


Fullständiga patch notes:
[ GAMEPLAY ]
Added Casual game mode.


[ SHOOTING ]
Fixed rare cases where bullets would not follow spray pattern.


[ MAPS ]
Added Nuke to Deathmatch, Casual, and Competitive game modes.
Added Office to Deathmatch and Casual game modes.
Removed Mirage.


[ AUDIO ]
Added distance effects to all positional sound sources.
Improvements to 3d sound processing.
General mix tweaks and improvements.
Fixed bug where sometimes sounds would not respect the occlusion values of surrounding geometry resulting in sources appearing closer than what they were.
Fixed missing low frequencies at certain distances away from sound sources such as grenades and weapon fire.
Fixed a bug where some sounds would be slightly louder or quieter depending on the listeners orientation.
Added music cues to Match Accept and Loading screens.
Added unique audio occlusion layer to help with vertical sound positioning in Nuke.


[ ANIMATION ]
Grenades can now be inspected.
Improved healthshot animations
Improved inspect behavior for various weapons


[ MOVEMENT ]
Fixed cases of unintended slow crouch/uncrouch.
Bunny hopping feel should now closely match CS:GO running at 128 tick.
Added convar sv_jump_spam_penalty_time to allow fine tuning of bunny hop feel.
The readout for cl_showpos has been enhanced to show the maximum speed of the last 3 seconds; this number is in parenthesis on the 'vel' line
Players can no longer jump at the end of warmup time


[ NETWORKING ]
Sending game delta frames is now asynchronous, reducing dedicated server main thread CPU usage, thus reducing probability of dropped ticks.


[ MISC ]
Fixed a case where a holstered weapon would be rendered on a dead player
Added a team-agnostic equip icon for inventory/loadout item tiles
When possible, switching to spectator mode will default to in-eye spectating
Adjusted the transition between spectator chase cam and roaming cam
Centered game mode text in the loading screen
Removed "Best out of X rounds" from the loading screen

Artikelbild: Skärmbild/Counter-Strike

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..