2013 vann
Lotte Confectionary som äger märket World Cone Ice Cream har nämligen skapat tre glassar som marknadsförs med Faker på förpackningen. Fakers glass kommer i smakerna choklad, vanilj samt äpple och är numera tillgängliga för koreaner som är sugna på en glass för världsmästare. Går glassförsäljningen bra dröjer det nog inte länge innan :s midlanespelare syns på fler produkter.
Faker har tidigare bland annat gjort reklam för kinesisk mat, utklädd till Ezreal. När nyhetssajten Inven ställde honom frågan om det finns något speciellt märke eller företag han skulle vilja samarbeta med bjöd han på ett klassiskt Faker-svar.
sin första VM-titel. Sju år senare har han inte bara tre VM-titlar utan han har precis säkrat sin nionde LCK-titel. Trots sina stora framgångar och att han numera känns igen världen över hade 23-åringen sällan synts till i kommersiella sammanhang. Det senaste året har han dock synts till i fler samarbeten och nu kommer hans ansikte att för första gången sitta på en produkt. Lotte Confectionary som äger märket World Cone Ice Cream har nämligen skapat tre glassar som marknadsförs med Faker på förpackningen. Fakers glass kommer i smakerna choklad, vanilj samt äpple och är numera tillgängliga för koreaner som är sugna på en glass för världsmästare. Går glassförsäljningen bra dröjer det nog inte länge innan :s midlanespelare syns på fler produkter.
Faker har tidigare bland annat gjort reklam för kinesisk mat, utklädd till Ezreal. När nyhetssajten Inven ställde honom frågan om det finns något speciellt märke eller företag han skulle vilja samarbeta med bjöd han på ett klassiskt Faker-svar.
— Hmm, jag är öppen för alla möjliga samarbeten som dyker upp. Det spelar inte riktigt någon roll.