1
Fel på Corsair Raptor K30 tangentbord, Hjälp!
Postat av Hüüdfadern den 21 Maj 2014, 21:15
0 kommentarer · 236 träffar
Shooho Fragbite. Behöver lite hjälp om det är någon som vet vad felet är. Känns som jag har så jävla otur, Först så rök mitt Razer Lycosa så jag köpte ett Corsair Raptor K30 bara medans tills pengarna kommer. Billigt och bra, Anyways jag lirade CS sist på det men skulle på möte idag så stängde av datorn och nu för en stund sen när jag kom tillbaka så funkar inte tangetbordet? 3 Knappar lyser bara. Se videon (https://www.youtube.com/watch?v=j5PTcBS_c4Y) Dålig kvalle iknow.
Vad kan felet vara? Det går att skriva vissa bokstäver och några siffor ibland. Hittar ingenting på internet heller, Men jag vet inte kanske är tok dålig på att googla. På förhand: tack för hjälp. Sitter och skriver på On-Screen Keyboard nu och det känns lite så där alltså.
Vad kan felet vara? Det går att skriva vissa bokstäver och några siffor ibland. Hittar ingenting på internet heller, Men jag vet inte kanske är tok dålig på att googla. På förhand: tack för hjälp. Sitter och skriver på On-Screen Keyboard nu och det känns lite så där alltså.