Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny dator (okunning)

Postat av McQuier den 17 Oktober 2013, 16:03
10 kommentarer · 209 träffar
Tja!

Vet att det finns mycket trådar om det här men eftersom nya Fragbite inte underlättar sökningsfunktionen så skriver jag en ny tråd.

Min bärbara dator la precis av, skriver detta från min pappas just nu. Jag behöver alltså en ny då den verkligen gav upp efter två år, jag vill inte ha en ny bärbar då det är det värsta jag har varit med om.

Jag har inte en stor budget men behöver heller inte en värstingdata. Runt 4-7 k kanske.
Ni som är bra på att bygga ihop en dator kan väl hjälpa mig? Allt jag spelar är LoL och ibland lite CS, det enda jag bryr mig om är att det ska vara windows 7 och jag vet inte om det är standard men en hdmi utgång också, som ni förstår så är jag väldigt okunnig innom detta område.

Tack på förhand.
Uppdatering skriven 17 Oktober 2013, 19:41
Har kollat runt lite och tror ni den här datorn är bra? http://www.inet.se/kundvagn/visa/4015431/ny-dator

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..