1
Ont vid höger om magen
Postat av mihon den 17 Oktober 2013, 15:53
17 kommentarer · 630 träffar
Hej alla, jag vet att det inte är ett läkarforum, men tänkte ge det en chans ihopp om att nån kan säga nån sjukdom som går över av sig själv.
Jo det är såhär, söndags eftermiddag började jag få ont vid höger av magen.
Det känns som nån slags sträckning eller nått, men det blir värre för var dag.
När jag sitter så känner jag det inte typ, men när jag väl är uppe och rör mig så får jag så ont att jag måste stanna upp och huka mig.
Likadant när jag pissar, går bra dem första sekunderna, men känns det skit mycket vid höger om magen.
Och det känns som jag ska dö eller nått, och inatt så kunde jag inte sova alls pågrund av smärta.
Rörde jag mig en liten bit i sängen bara, så fick jag ont och var tvungen att sätta mig upp.
Förlåt för det blev rörigt med skrivandet, men någon som har någon aning om vad det kan vara ? Hade verkligen uppskattat hjälp.
Jo det är såhär, söndags eftermiddag började jag få ont vid höger av magen.
Det känns som nån slags sträckning eller nått, men det blir värre för var dag.
När jag sitter så känner jag det inte typ, men när jag väl är uppe och rör mig så får jag så ont att jag måste stanna upp och huka mig.
Likadant när jag pissar, går bra dem första sekunderna, men känns det skit mycket vid höger om magen.
Och det känns som jag ska dö eller nått, och inatt så kunde jag inte sova alls pågrund av smärta.
Rörde jag mig en liten bit i sängen bara, så fick jag ont och var tvungen att sätta mig upp.
Förlåt för det blev rörigt med skrivandet, men någon som har någon aning om vad det kan vara ? Hade verkligen uppskattat hjälp.