Som sagt i rubriken så följer allt ljud jag hör i mina hörlurar med i det jag säger.
Kanske lät lite konstigt men så en liten förklaring följer.
Vi säger att jag lyssnar på Crazy Train, jag håller in scrollen (min Push-to-Talk hotkey i Ventrilo) så kommer alla höra det jag säger + Crazy Train även fast jag inte har högtalare, utan hörlurar.
Även när jag håller in knappen och någon annan pratar samtidigt så kommer allt han sagt upprepas om och om igen och bli högre och högre i allas hörlurar som sitter i samma ventrum.
Problemet bara kom en dag utan att jag ändrat någon inställning eller dragit ur/suttit in sladdarna. Headsetet är nästan helt nytt så det är nog inget fel på det.
Blev lite långt, ursäkta. Lägger in några prints på mina micinställningar.
Också när jag prövar maskinvaran så höjs volymen på micintaget även fast jag sänkt den. Den glider upp igen liksom.
Var inte säker på vad jag skulle ta med i printen men försökte få med det mesta.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/MICPROBLEM.JPG
Värt att nämna är att jag har kollat inställningarna i vent men inte hittat något som jag tror skulle kunna vara problemet, kan ju ha missat något.
Har ni någonsin haft problem med er mic? Är det fucking frustrating att aldrig kunna prata i vent eftersom det skulle sluta att alla vore döv? Diskutera.